Waarom kiezen werkgevers voor onze campagne?

Wij geloven in de zichtbaarheid van werkgevers op social media en internet (=online), maar ook in de echte wereld (=offline). 

Retargeting

Wilt u als werkgever niet meer verdrinken in de massa, maar opvallen bij de juiste doelgroep kandidaten?

Veel werkgevers richten zich momenteel alleen op online campagnes en zijn om die reden niet onderscheidend genoeg. Het risico bestaat dat deze groep werkgevers opgaan in de online massa en nauwelijks door kandidaten worden opgemerkt.

Digital Out of Home campagnes

Retargeting

Door ook gebruik te maken van Digital Out of Home campagnes zullen kandidaten werkgevers nooit over het hoofd zien. Het vervolgens online retargeten van deze doelgroep kandidaten is uiterst effectief.

Wij hebben recent een onderzoek uitgevoerd bij onze klanten. We hebben de vraag neergelegd waarom zij hebben gekozen voor onze Employer Branding campagne:

online en offline

1. Online en offline op de radar van gewenste doelgroep

Uw werkgeversboodschap is niet alleen online zichtbaar, maar ook in de echte wereld. Wij zorgen ervoor dat u als werkgever op Linkedin en andere online kanalen bij de gewenste doelgroep zichtbaar bent. Maar ook op de locaties in de samenleving waar u doelgroep veel tijd doorbrengt.

Om die reden zetten wij ook vooral in op Digital Out of Home (DOOH).

Onze concurrenten richten zich alleen op online kanalen. Wij geloven juist in de combinatie van online en offline! Momenteel zijn wij de enige partij in Nederland die deze mix van online en offline mogelijk maakt.

'Branding’ en ‘Influencing’

2. Eigen mediakanaal en online retargeting

Wij beschikken over een groot Digital Out of Home netwerk waarbij wij maandelijks een grote groep potentiële kandidaten bereiken en deze groep vervolgens online retargeten. Middels onze DOOH-schermen zetten wij namelijk in op ‘Branding’ en ‘Influencing’. Vervolgens kunnen wij de doelgroep online retargeten en zorgen voor conversie.

voor altijd op het netvlies

3. Gebruik van filmtrailers tijdens campagne

Wij geloven niet in nietszeggende Employer Branding campagnes waar veel werkgevers in blijven hangen. Wij kiezen er bewust voor om de werkgeversboodschap innovatief vorm te geven en de aandacht te trekken van de gewenste doelgroep. Wij zetten geregeld filmtrailers in om bij kandidaten voor altijd op het netvlies te blijven.

Wilt u als werkgever ook op de radar blijven van talentvolle kandidaten?