Waarom kiezen werkgevers voor onze campagne?

Wij geloven in de zichtbaarheid van werkgevers op social media en internet (=online), maar ook in de echte wereld (=offline). Veel werkgevers richten zich momenteel alleen op online campagnes en zijn om die reden niet onderscheidend genoeg. Het risico bestaat dat deze groep werkgevers opgaan in de online massa en nauwelijks door kandidaten worden opgemerkt.

Retargeting

Door ook gebruik te maken van Digital Out of Home campagnes zullen kandidaten werkgevers nooit over het hoofd zien. Het vervolgens online retargeten van deze doelgroep kandidaten is uiterst effectief.

Wij hebben recent een onderzoek uitgevoerd bij onze klanten. We hebben de vraag neergelegd waarom zij hebben gekozen voor onze Employer Branding campagne:

1. Werkgevers online en offline op de radar van kandidaten

In tegenstelling tot onze concurrenten richten wij de Employer Branding campagnes niet alleen op online kanalen, maar ook op offline kanalen. Naast de online zichtbaarheid op bijvoorbeeld Linkedin zet Talent Recruiting ook in op de ultra moderne Digital Out of Home schermen (DOOH-schermen). Middels de DOOH-schermen bereiken werkgevers een grote doelgroep kandidaten in hun eigen vertrouwde omgeving. Het bereik varieert tussen de 250 duizend en 1 miljoen per maand.

2. Online retargeten van kandidaten

Talent Recruiting zet (offline) DOOH-schermen in voor ‘Branding’ en ‘Influencing’. Werkgevers kunnen namelijk op de DOOH-schermen de door hen gewenste boodschap tonen. Deze DOOH-schermen staan op gunstig gelegen locaties die worden bezocht door: studenten, young professionals en ervaren medewerkers.

De DOOH-schermen hebben het grootste bereik in de Randstad.

Vervolgens worden de bereikte groep kandidaten, die de DOOH-schermen zijn gepasseerd, op een later gekozen moment online ‘geretarget’.

Kortom: 
‘Branding en Influencing’ vindt offline plaats via de DOOH-schermen.
De conversie vindt online plaats.

3. Gebruik van filmtrailers

Wij geloven niet in saaie boodschappen die niet bij de doelgroep beklijven.
Door gebruik te maken van filmtrailers worden kandidaten zowel online als offline getriggerd en blijft de werkgever op het netvlies.

Wilt u als werkgever niet meer verdrinken in de massa, maar opvallen bij de juiste doelgroep kandidaten?

Waarom kiezen werkgevers voor onze campagne?

Wij geloven in de zichtbaarheid van werkgevers op social media en internet (=online), maar ook in de echte wereld (=offline). Veel werkgevers richten zich momenteel alleen op online campagnes en zijn om die reden niet onderscheidend genoeg. Het risico bestaat dat deze groep werkgevers opgaan in de online massa en nauwelijks door kandidaten worden opgemerkt.

Retargeting

Door ook gebruik te maken van Digital Out of Home campagnes zullen kandidaten werkgevers nooit over het hoofd zien. Het vervolgens online retargeten van deze doelgroep kandidaten is uiterst effectief.

Wij hebben recent een onderzoek uitgevoerd bij onze klanten. We hebben de vraag neergelegd waarom zij hebben gekozen voor onze Employer Branding campagne:

1. Werkgevers online en offline op de radar van kandidaten

In tegenstelling tot onze concurrenten richten wij de Employer Branding campagnes niet alleen op online kanalen, maar ook op offline kanalen. Naast de online zichtbaarheid op bijvoorbeeld Linkedin zet Talent Recruiting ook in op de ultra moderne Digital Out of Home schermen (DOOH-schermen). Middels de DOOH-schermen bereiken werkgevers een grote doelgroep kandidaten in hun eigen vertrouwde omgeving. Het bereik varieert tussen de 250 duizend en 1 miljoen per maand.

2. Online retargeten van kandidaten

Talent Recruiting zet (offline) DOOH-schermen in voor ‘Branding’ en ‘Influencing’. Werkgevers kunnen namelijk op de DOOH-schermen de door hen gewenste boodschap tonen. Deze DOOH-schermen staan op gunstig gelegen locaties die worden bezocht door: studenten, young professionals en ervaren medewerkers.

De DOOH-schermen hebben het grootste bereik in de Randstad.

Vervolgens worden de bereikte groep kandidaten, die de DOOH-schermen zijn gepasseerd, op een later gekozen moment online ‘geretarget’.

Kortom: 
‘Branding en Influencing’ vindt offline plaats via de DOOH-schermen.
De conversie vindt online plaats.

3. Gebruik van filmtrailers

Wij geloven niet in saaie boodschappen die niet bij de doelgroep beklijven.
Door gebruik te maken van filmtrailers worden kandidaten zowel online als offline getriggerd en blijft de werkgever op het netvlies.

Wilt u als werkgever niet meer verdrinken in de massa, maar opvallen bij de juiste doelgroep kandidaten?