Waarom onderscheiden wij ons in Employer Branding?

Wij hebben recent een onderzoek uitgevoerd bij onze klanten. We hebben de vraag neergelegd waarom zij hebben gekozen voor onze Employer Branding campagne.

1. Online en offline

Online en offline op de radar van gewenste doelgroep

Uw werkgeversboodschap is niet alleen online zichtbaar, maar ook in de echte wereld. Wij zorgen ervoor dat u als werkgever op Linkedin en andere online kanalen bij de gewenste doelgroep zichtbaar bent.

Maar ook op de locaties in de samenleving waar uw doelgroep veel tijd doorbrengt. Met name de groep studenten en (Young) Professionals weten wij in het hart te raken! Om die reden zetten wij ook vooral in op Digital Out of Home (DOOH).

Onze concurrenten richten zich alleen op online kanalen. Wij geloven juist in de combinatie van online en offline! Momenteel zijn wij de enige partij in Nederland die deze mix van online en offline mogelijk maakt.

Technologie is de sleutel bij het opsporen van talent.
Employer Branding recruiter

2. netwerk van mediakanalen

Netwerk van mediakanalen en online retargeting

Wij hebben toegang tot een groot Digital Out of Home netwerk waarbij wij maandelijks een grote groep potentiële kandidaten bereiken en deze groep vervolgens online retargeten.

Middels onze DOOH-schermen zetten wij namelijk in op ‘Branding’ en ‘Influencing’. Vervolgens kunnen wij de doelgroep online retargeten en zorgen voor conversie.

3. filmtrailers

Gebruik van filmtrailers tijdens campagne

Wij geloven niet in nietszeggende Employer Branding campagnes waar veel werkgevers in blijven hangen. Wij kiezen er bewust voor om de werkgeversboodschap innovatief vorm te geven en de aandacht te trekken van de gewenste doelgroep. Wij zetten geregeld filmtrailers in om bij kandidaten voor altijd op het netvlies te blijven.
Kandidaten talent doelgroep

Wilt u zich ook als aantrekkelijke werkgever bij de juiste doelgroep presenteren?