Waarom is DOOH effectief?

In tegenstelling tot onze concurrenten richten wij de Employer Branding campagnes niet alleen in op online, maar ook op offline kanalen. Wij zetten namelijk vooral in op Digital Out of Home om u als werkgever te promoten.

Momenteel zijn wij de enige partij in Nederland die deze mix van online en offline mogelijk maakt. En voor u het weet wordt u als werkgever op handen gedragen!

POSITIEVE REPUTATIE

Meer sollicitanten door een sterke Employer Brand

Uit onderzoek is gebleken dat werkgevers met een positieve reputatie twee keer zoveel sollicitanten hebben dan bedrijven zonder een reputatie. Een sterke ‘Employer Brand’ is dus essentieel om talentvolle medewerkers aan te trekken en vast te houden.

Steeds meer organisaties erkennen dan ook de kracht van Employer Branding.

Waarom zijn Digital Out of Home (DOOH) campagnes effectief?

Maar waarom is DOOH effectief? Wij hebben de belangrijkste redenen op een rij gezet:

Technologie is de sleutel bij het opsporen van talent.

01

Exclusieve zichtbaarheid bij miljoenen potentiële kandidaten per maand.

Werkgevers blijven dagelijks op de radar van talenten. Het grootste bereik wordt gerealiseerd in de Randstad.

02

De missie, de visie en de cultuur van een organisatie.

Deze missie, visie en cultuur van een organisatie worden tijdens DOOH-campagnes voor kandidaten zichtbaar.

03

Studenten, young professionals en ervaren medewerkers

De gunstig gelegen locaties worden bezocht door: studenten, young professionals en ervaren medewerkers.

04

Lange bezoektijd van de locaties.

De gemiddelde bezoektijd van de locaties door kandidaten is aanzienlijk, soms bijna 3 uur per week.
doelgroep Talent Recruiting

05

Flexibel inspelen op actualiteiten.

Werkgevers hebben de mogelijkheid om (verschillende) uitingen en full motion video’s van het bedrijf in te zetten. Werkgevers spelen daarmee in op de actualiteit.

06

Onderzoek toont aan dat 83% van de mensen Digital Out of Home reclame opmerkt.

Werkgevers kunnen via bewegende beelden op de DOOH-schermen tonen hoe het er bij hen op de werkvloer aan toe gaat.
Kandidaten talent doelgroep
Employer Branding recruiter

07

Werkgevers ‘verzuipen’ niet in de massa van online campagnes.

Bij veel online campagnes ‘verdrinken’ werkgevers in de massa. Adverteren bij vacaturebanken leidt ertoe dat werkgevers nauwelijks meer opvallen. Echter, via de DOOH- campagnes blijven werkgevers altijd in beeld!

08

Realiseren van directe conversie.

Medio 2024: target advertising en directe conversie via Digital Out of Home schermen.
Technologie is de sleutel bij het opsporen van talent.